Wysyłka

Treningowy.pl zapewnia swoim klientom następujące formy dostawy:

  • Kurier DPD
  • Paczkomaty InPost
  • Odbiór osobisty w Salonie Stacjonarnym

Ile wynoszą koszty dostawy?

  • Kurier DPD
    • płatność przelewem
      zamówienie poniżej 199zł - koszt 15 zł
      zamówienie od 199 zł - koszt 0 zł
    • płatność za pobraniem (proszę przygotować odliczoną kwotę dla kuriera)
      zamówienie poniżej 199zł - koszt 19 zł
      zamówienie od 199 zł - koszt 0 zł
  • Paczkomaty InPost
    • płatność przelewem
      zamówienie poniżej 199zł - koszt 12 zł
      zamówienie od 199 zł - koszt 0 zł
  • Odbiór osobisty w Salonie Stacjonarnym
    0 zł - bez względu na wartość zamówienia

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?

  • W przypadku dostawy kurierem DPD lub odbioru osobistego w naszym salonie nie ma żadnych ograniczeń co do zakupionego towaru.
  • Przesyłki wysyłane za pośrednictwem Paczkomatów InPost nie mogą przekroczyć wymiarów przewidzianych dla gabarytu B według standardu dostawcy (19 x 38 x 64 cm). W przeciwnym przypadku opcja dostawy do Paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia.

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki.
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 (od poniedziałku do soboty w godz. 06:00 - 18:00)

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 795-981-400 lub korzystając z formularza kontaktowego.

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Sprzedawca realizuje Dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij