Wysyłka gratis od 199 zł
30 dni na zwrot
Darmowa wymiana
Wysyłka 24h
Zakupy hurtowe dla trenerów

Reklamacje

KROK PO KROKU - JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  1. Pobierz Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego, wydrukuj go i wypełnij.
  2. Możesz również przygotować opis reklamacji bazując na treści powyższego formularza. Zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.
  3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:

    Treningowy.pl
    ul. Ks. Józefa 54A
    30-206 Kraków

    lub przynieś go do Sklepu Stacjonarnego w Krakowie, ul. Ks. Józefa 54A.
  4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Dodanie na paczce dopisku "REKLAMACJA" zwiększa szansę na rozpatrzenie reklamacji w najszybszym możliwym czasie. Podanie w formularzu opcjonalnego numeru telefonu kontaktowego, może również w niektórych sytuacjach skrócić cały proces.

Kontakt w sprawie reklamacji:

tel: 731-931-424 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci)
email: kontakt@treningowy.pl

Treningowy.pl
ul. Ks. Józefa 54A
30-206 Kraków

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK - 8:00 DO 16:00

Formularz Zgłoszenia Reklamacyjnego 


Produkty POLAR

Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki POLAR objęte są gwaranacją dystrybutora. Gwaranacja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

Treść Gwarancji

Procedura wysyłki pulsometru do serwisu:

  1. Należy dokładnie opisać usterkę i podać dane kontaktowe (adres do wysyłki, numer telefonu).
  2. W przypadku chęci skorzystania z naprawy gwarancyjnej należy załączyć dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną (lub ich kserokopie).
  3. Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.
  4. Koszt wysyłki sprzętu do serwisu leży po stronie klienta.

Adres do wysyłki / kontakt:

Sport Konsulting Serwis
ul. św. Gertrudy 8/2
31-046 Kraków
czynne od pon. do pt. w godz. 9-17
tel.: (12) 631-02-72

Więcej Informacji


Produkty Suunto

Informujemy, iż oferowane przez nas produkty marki SUUNTO objęte są gwarancją dystrybutora. Gwarancja obowiązuje przez okres 24 miesięcy.

Treść Gwarancji

Procedura reklamacyjna:

  1. Wchodzimy na oficjalną stronę wsparcia Suunto (wersja angielska).
  2. Wyszukujemy nasz produkt po nazwie, wpisujemy numer seryjny i klikamy "Check Warranty".
  3. Otrzymamy informację o statusie gwarancji. W przypadku braku, możemy samodzielnie wybrać, że produkt jest na gwarancji - tutaj konieczne będzie przesłanie skanu dowodu zakupu.
  4. Szukamy rozwiązania naszego problemu z predefiniowanych grup. Jeśli sugerowane rozwiązania nie pomogą, dokładnie opisujemy usterkę i przechodzimy do kolejnego kroku, w którym należy wypełnić obowiązkowe pola. Definiujemy tutaj dane osobowe, adres odbioru oraz odesłania, które mogą być tożsame.
  5. W odpowiedzi na zgłoszenie poinformowani zostaniemy o dalszych krokach, które musimy podjąć.
  6. Pulsometr wraz z nieprawidłowo działającymi akcesoriami należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu.

Instrukcja wypełniania zlecenia naprawy online:

  1. Potrzebny jest poprawny adres e-mail, numer seryjny produktu i dostęp do drukarki.
  2. Wybierz swój kraj z listy.
  3. Wprowadź wymagane informacje. Automatycznie zostaną utworzone dokumenty wysyłkowe do wydrukowania. Dołącz je do produktu, który wysyłasz.
  4. Po otrzymaniu potwierdzenia zadzwoń pod podany numer telefonu kuriera, a produkt zostanie odebrany.
  5. Nie wysyłaj razem z produktem instrukcji, przewodników ani opakowań, ponieważ nie będzie możliwości ich zwrócenia.
  6. Jeśli rozwiązanie danego problemu nie jest objęte gwarancją, otrzymasz szczegóły płatności pocztą e-mail. Płatności są przeprowadzane w sposób bezpieczny przez serwis PayPal.
  7. Po dokonaniu naprawy produkt zostanie odesłany na adres podany podczas wypełniania zlecenia serwisowego.

  1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
    a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży
    b. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
  3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy.


W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

W  przypadku,  gdy  Klient  sklepu  będzie  chciał  wdać  się  w  spór  z  naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z  umowy  sprzedaży  mogą  być  rozwiązywane  w  trybie  mediacji  przez mediatorów  Centrum  Mediacji  Sądu  Arbitrażowego  przy  Krajowej  Izbie  Gospodarczej  w  Warszawie, stosownie  do  regulaminu  tego  Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel